شرایط و مدت زمان گارانتی

کلیه محصولات ارائه شده توسط بازرگانی کاسپین دارای یک سال گارانتی و 1 سال خدمات پس از فروش  میباشند بعد از این مدت اگر شرکت قطعه ای را داشته باشد به عنوان خدمات ارائه می دهد ولی مسئولیتی با شرکت نمی باشد    
  • گارانتی شامل موارد زیر می شود:
  • در مورد تردمیل ها:   برد بالا، برد پایین، موتور دستگاه، موتور شیب، سنسور موتور و برد شیب و کلیه قطعات الکترونیکی و الکتریکی
  • در مورد دوچرخه و اسکی فضایی:  مانیتور، بدنه دستگاه، سنسور و شکستگی اگر بعد ازخرید تا 5 روز اطلاع شود
   
  • گارانتی در موارد زیر ابطال می شود:
  • حمل و نقل و نصب غیر صحیح
  • مواردی که بر اثر استفاده غیر صحیح برای دستگاه ایجاد شود(مانند: شکستگی، سوختگی، پاره شدن، تحمل وزن بیش از حد مجازو...)
  • صدمه دیدن قطعات الکتریکی و الکترونیکی بر نوسانات برق یا دمای زیاد یا ریختن مایعات
  • ماساژور، تسمه، تنظیم تسمه، تخته، اسپیکر، صدا دادن پس از مصرف، اسپیکر، کابل و قرقره، تبلت، ورودی یو اس بی و تی وی ،زین، رکاب، دنده شامل گارانتی نمی شود
  • استفاده مداوم از دستگاه بیش از نیم ساعت
  • استفاده توسط چند نفر
  • قطعاتی که بر اثر مصرف مستهلک شوند
  • شکستگی به هیچ عنوان شامل خدمات و گارانتی نمی شود.
نکات ضروری:
  • گارانتی به عهده نمایندگیهای فروش در شهرهای مختلف می باشد. لذا از نمایندگیهای معتبر خرید بفرمایید.
  • هزینه ایاب و ذهاب به عهده مشتری می باشد.
  • مواردی شامل خدمات می شوند که شامل گارانتی می شدند.
  • گارانتی فقط یکبار به هر قطعه تعلق می گیرد.