شرایط و مدت زمان گارانتی
کلیه محصولات ارائه شده توسط بازرگانی کاسپین دارای یک سال گارانتی و 1 سال خدمات پس از فروش میباشند بعد از این مدت اگر شرکت قطعه ای را داشته باشد به عنوان خدمات ارائه می دهد ولی مسئولیتی با شرکت نمی باشد
- گارانتی شامل موارد زیر می شود:
- در مورد تردمیل ها: برد بالا، برد پایین، موتور دستگاه، موتور شیب، سنسور موتور و برد شیب و کلیه قطعات الکترونیکی و الکتریکی
- در مورد دوچرخه و اسکی فضایی: مانیتور، بدنه دستگاه، سنسور و شکستگی اگر بعد ازخرید تا 5 روز اطلاع شود
- گارانتی در موارد زیر ابطال می شود:
- حمل و نقل و نصب غیر صحیح
- مواردی که بر اثر استفاده غیر صحیح برای دستگاه ایجاد شود(مانند: شکستگی، سوختگی، پاره شدن، تحمل وزن بیش از حد مجازو...)
- صدمه دیدن قطعات الکتریکی و الکترونیکی بر نوسانات برق یا دمای زیاد یا ریختن مایعات
- ماساژور، تسمه، تنظیم تسمه، تخته، اسپیکر، صدا دادن پس از مصرف، اسپیکر، کابل و قرقره، تبلت، ورودی یو اس بی و تی وی ،زین، رکاب، دنده شامل گارانتی نمی شود
- استفاده مداوم از دستگاه بیش از نیم ساعت
- استفاده توسط چند نفر
- قطعاتی که بر اثر مصرف مستهلک شوند
- شکستگی به هیچ عنوان شامل خدمات و گارانتی نمی شود.
- گارانتی به عهده نمایندگیهای فروش در شهرهای مختلف می باشد. لذا از نمایندگیهای معتبر خرید بفرمایید.
- هزینه ایاب و ذهاب به عهده مشتری می باشد.
- مواردی شامل خدمات می شوند که شامل گارانتی می شدند.
- گارانتی فقط یکبار به هر قطعه تعلق می گیرد.